Tuesday, January 25, 2011

selesman O0o0o0o0...........

16.35p.p/isnin
Ntah....aku gase macam jahat plak sebb aku dah push salesman 2 cepat2 settle kan aku nyer kete baru(SAGA FL EXECUTIVE AUTO)...gilew a....YAP name salesman 2.....die ckap i try...i try...tp aku x hirau kan pe yg die cakap sebaliknyer aku ckap  u mesti boley pnyer....x der2 u boley...a...i nk u settle kan dalm mggu nie sebelom u cuti tahun baru....u mo raye kan so baik u settle kan i punyer cepat klu x i kan keja u sampai....i dapt....aku cakap tak pk pape pn...main ikut sukew aku nk cakap......si yap 2 may b de gase bengang kut dgn aku tp....aku client..cam ne pun c yap kene r ikut rentak aku......de aku kesah....haha.....aku cakap ag kat die klu u x settle kan jugak aku cr ejen len......ckap jerk tp aku nie kdg x sampai ati.....hehe....yg penting matlamat aku untuk sebuah keje jd realiti.......





No comments:

Post a Comment